quarta-feira, 25 de abril de 2012

Música para aprender: Τσιγάρο εγώ στο στόμα μου δεν έβαλα ούτε ένα.



Para practicar vocabulario frecuente e pronomes persoais, a historia dunha non fumadora que, ao ver o fumo, lembra ao seu amante vinte anos despois, e promete comezar a fumar caso volte a velo. Pola súa saúde, case mellor que non volte a encontralo!



Τσιγάρο εγώ στο _______  _____ δεν έβαλα ούτε ένα
αλλά όταν ______ τον καπνό σκέφτομαι μόνο εσένα

Τα χείλη σου, τα χέρια σου, η ανάσα κι η _______ μου
καπνός μπήκε στα μάτια μου και κλαίω απ' τη χαρά μου

Τα δάκρυα είναι της χαράς, τα δάκρυα και της λύπης
είκοσι χρόνια πέρασαν και μόνο ε___   ____ λείπεις.

Φωτιά ____ δε ζήτησα, ποτέ από κανένα
τον _______ μόνο γύρναγα και έψαχνα για σένα.

Όταν ____ βρω, _____  _____ δω, _____  _____ συναντήσω
το ______
 το τσιγάρο μου μαζί σου θα καπνίσω.

Φωτιά από τα χέρια ____ θα πάρω και θ' ανάψω
και τότε όχι απ' τον _______, μα απ' τον καημό θα κλάψω.

Τα δάκρυα είναι της _______, τα δάκρυα και της λύπης
είκοσι χρόνια πέρασαν και μόνο εσύ μου λείπεις.

Sem comentários:

Enviar um comentário